Reklamuj się na TikToku i realizuj cele
Wybierz pakiet optymalny dla Twoich potrzeb. Kliknij i ciesz się z obecności na TikToku bez dużego zaangażowania z Twojej strony. Podane ceny są kwotami miesięcznymi.
Opcje pakietów |
NA START 1999 zł netto 2999 zł netto |
NA MIĘKKO 4999 zł netto 7499 zł netto |
NA POWAŻNIE 9999 zł netto 14999 zł netto |
---|---|---|---|
Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram | |
Konfiguracja TikTok Ads |
![]() |
![]() |
![]() |
Koordynowanie kampanii od A do Z |
![]() |
![]() |
![]() |
Research i wybór twórcy na TikToku |
![]() |
![]() |
![]() |
Koordynacja współpracy z influencerem |
![]() |
![]() |
![]() |
Realizacja reklamy video |
![]() |
![]() |
![]() |
Konfiguracja PIXELA TikToka |
![]() |
![]() |
![]() |
Targetowanie grupy docelowej |
![]() |
![]() |
![]() |
Krótki raport po 24h od startu kampanii |
![]() |
![]() |
![]() |
Krótki raport po 7 dniach od startu kampanii |
![]() |
![]() |
![]() |
Pełen raport PDF z analityką po zakończonej kampanii |
![]() |
![]() |
![]() |
Video omówienie raportu po zakończonej kampanii |
![]() |
![]() |
![]() |
Analiza porównawcza z innymi social mediami* |
![]() |
![]() |
![]() |
Posadzone drzewo z Fifteensec Media dla dobra planety |
![]() |
![]() |
![]() |
Budżet na dzienny na TikTok Adsy |
100 zł
80 zł
|
100 zł
80 zł
|
160 zł
160 zł
|
Długość kampanii |
10 dni
7 dni
|
25 dni
31 dni
|
31 dni
31 dni
|
Liczba tworzonych kreacji video pod kampanię |
1
1
|
3
3
|
5
5
|
30-minutowe konsultacje online z ekspertem miesięcznie |
![]() |
do 1
1
|
do 2
2
|
Liczba skonfigurowanych eventów pod PIXEL |
do 5
do 5
|
do 10
do 10
|
do 14
do 15
|
Sposób konsultacji podczas kampanii |
Mail
Mail
|
Mail Telefon Mail Telefon |
Mail Telefon Video Online Mail Telefon Video Online |
Aktywne zaangażowanie klienta w cały proces |
60 minut
60 minut
|
60 minut
60 minut
|
60 minut
60 minut
|
PODZIAŁ BUDŻETU W PAKIECIE | |||
50% TikTok Ads | 1000 990 | 2500 2475 | 5000 4950 |
25% Wynagrodzenie Influencera (reklama video) | 500 510 | 1250 1275 | 2500 2550 |
25% Wynagrodzenie Fifteensec Media | 499 1499 | 1249 3749 | 2499 7499 |
Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram |
* Przy dostarczeniu danych

Umów się na spotkanie
i sprawdź TikToka
Wypełnij formularz, a my umówimy się z Tobą na 30-minutowe spotkanie. Sprawdzimy, czy TikTok jest dla Ciebie!
Dlaczego warto zainwestować w kampanie TikTok?
Potęga i ogromne możliwości TikToka nie podlegają wątpliwości. Korzysta z nich coraz więcej marek, a sama platforma jest obecnie najpopularniejszym kanałem społecznościowym na świecie, który ma ogromny potencjał reklamowy. Jakie konkretnie korzyści niesie za sobą kampania na TikToku? Przede wszystkim buduje rozpoznawalność firmy, wspiera sprzedaż produktów i usług oraz skutecznie angażuje odbiorcę, dzięki czemu szybciej identyfikuje się on z marką. Ponadto kampanie TikTok mają niezwykle szeroki zasięg (również dzięki współpracy z influencerami) oraz umożliwiają precyzyjne monitorowanie wyników skuteczności reklam poprzez śledzenie konkretnych zdarzeń i mierzenie konwersji. Największą mocą TikTok Ads jest targetowanie, które bazuje na szczegółowych danych na temat odbiorców. Dzięki temu, emitowany komunikat trafia wyłącznie do realnie zainteresowanych użytkowników, czyli potencjalnych nabywców. Sama reklama na TikToku jest także kreatywna i estetyczna: liczne formaty i szablony pozwalają zaprezentować produkty czy usługi w atrakcyjny i ciekawy sposób.Wszystko to sprawia, że firmy reklamujące się na TikToku zyskują znaczną przewagę nad konkurencją i inwestują w długofalowy wizerunek swojego brandu!
Kampania TikTok i dostępne formaty reklamowe
Działania reklamowe prowadzone na TikToku mogą mieć różną formę. Platforma udostępnia reklamodawcom szereg ciekawych formatów, które różnią się m.in. pod kątem miejsca docelowego, długości, budżetu i efektu wizualnego. Wyróżnić możemy:
- Top View Ads – to pełnoekranowa reklama wideo, która może mieć od 5 do 60 sekund. Emitowana jest m.in. od razu po uruchomieniu aplikacji przez użytkownika i może być wzbogacona o dźwięk.
- Brand Takeover Ads – kampania na TikTok realizowana w tym formacie ma postać 3 lub 5-sekundowego filmu/zdjęcia z napisami. Reklama emitowana jest tylko w określonym dniu od razu po uruchomieniu aplikacji lub w sekcji Dla Ciebie.
- In Feed Ads – ten rodzaj reklamy emitowany jest w streamie pomiędzy poszczególnymi filmami w sekcji Dla Ciebie. Może mieć maksymalnie 60 sekund, choć rekomendowana długość to 15-30 sekund. In Feed Ads wyposażony jest w przycisk Call To Action.
- Branded Hashtag Challenge – to forma reklamowa, która ma na celu zaproszenie odbiorców do aktywnej rywalizacji z innymi użytkownikami platformy. Popularne na TikToku wyzwania biją rekordy popularności, a marka organizująca #challenge w naturalny i ciekawy sposób zyskuje organiczne wyniki!
- Branded Effects – ten format bazuje na ciekawych filtrach i naklejkach, które przyciągają użytkowników i zachęcają ich do wspólnej zabawy. W tym przypadku jedyną granicą jest tak naprawdę kreatywność twórców reklamy.
- Spark Ads – to względnie nowy format reklamowy TikToka, który pozwala na promowanie organicznych materiałów opublikowanych na danym kanale. Umożliwia zwiększenie zasięgu konta, ilości konwersji czy zaangażowania odbiorców.
- Influences Collaborations – ta forma reklamowa na TikToku zakłada płatną współpracę z influencerami, która ma na celu promowanie wizerunku danego brandu przy wykorzystaniu autorytetu oraz zaufania twórców.
Udana kampania na TikToku – od czego zależy?
Aby kampania na TikToku przyniosła oczekiwane rezultaty, musi zostać zaplanowana, zaprojektowana i wdrożona w odpowiedni sposób. Kluczowy jest oczywiście sam komunikat, czyli kreatywne video z dopasowanym tekstem i chwytliwym CTA. Przekaz musi być również odpowiednio dostosowany do grupy docelowej, a poszczególne parametry ustawione w sposób zgodny z celami kampanii, jej budżetem i oczekiwaną konwersją. Należy również wybrać odpowiednie miejsce docelowe dla reklamy, stworzyć jej harmonogram, ustawić targetowanie i budżet. To jedynie niektóre z czynności, które musi wykonać osoba odpowiedzialna za poprawne wdrożenie kampanii. Jak widać, kampania TikTok nie może być tworzona po omacku, ponieważ w efekcie budżet reklamowy zostanie przepalony i na próżno będzie szukać rezultatów. Z tego powodu zdecydowanie warto oddać tę kwestię w ręce doświadczonych specjalistów – przełoży się to nie tylko na oszczędność pieniędzy, ale również czasu i niepotrzebnego stresu!
Kampania na TikToku – nasza propozycja!
W Fifteensec Media każdą współpracę z Klientem rozpoczynamy od 30-minutowego spotkania, na którym ustalamy grupę docelową oraz opracowujemy główne założenia kampanii. W dalszej kolejności tworzymy koncept, czyli trzon, na którym opieramy przyszłe działania. To niezwykle ważne, aby kampania TikTok była realizowana w oparciu o przemyślaną koncepcję, która oczywiście za każdym razem jest inna i dopasowana do specyfiki danego biznesu. Na tym etapie przedstawiamy również naszą autorską propozycję realizacji. Często spędzamy wiele godzin na jej przygotowaniu, jednak tylko takie podejście jest gwarancją skutecznej i efektywnej kampanii TikTok Ads. Gdy Klient zaakceptuje naszą koncepcję i harmonogram, przystępujemy do działania! Znajdujemy twórcę i tworzymy reklamę. Następnie zaprojektowana przez nas kampania na TikTok jest uruchamiana, czyli konfigurowana na platformie. W dalszej kolejności przedstawiamy cząstkowe wyniki po 24 godz. od rozpoczęcia kampanii i po 7 dniach jej trwania. Na koniec realizujemy skrupulatny i szczegółowy raport z uzyskanych rezultatów oraz prezentujemy wnioski oraz rekomendacje dla kolejnych działań.
Jeśli szukasz sprawdzonej i doświadczonej agencji, która poprowadzi twoją firmę do sukcesu dzięki kampaniom TikTok, serdecznie zapraszamy na pokład! Rośniemy w siłę razem z naszymi Klientami, a skalowanie ich działań leży w naszym interesie. Zaprojektujemy dla ciebie najlepsze kampanie TikTok, które zaczną przynosić realne efekty już od pierwszego dnia!