Czym jest Tandu?
Tandu to firma, oferująca zajęcia on-line dla ciekawych świata. Wyróżniają ich fascynujące tematy, przydatne umiejętności i potrzebna wiedza; wyjątkowi prowadzący, którzy wierzą, że nauka to niesamowita przygoda. Lekcje w Tandu charakteryzują małe grupy i angażujące zajęcia. Więcej o ofercie i firmie znajdziesz na stronie: tandu.pl.
Jaki był cel współpracy?
Celem Tandu było wygenerowanie leadów/kontaktów do osób zainteresowanych ofertą zajęć on-line dla dzieci i młodzieży. Reklama została skierowana do osób w wieku 25-54 – potencjalnych zainteresowanych kursami rodziców. Targetowanie było skupione głównie wokół tematów rozwoju, edukacji i wychowania, ale dodatkowe zastosowano również słowa kluczowe dotyczące domu, ogrodu i wykształcenia, aby dotrzeć do potencjalnie świadomych i zainteresowanych reklamą rodziców. Tandu wybrało 2 pakiety testowe (2 x 999 zł).
Co zaproponowaliśmy?
W ramach kampanii współpracowaliśmy z @doktor_z_tiktoka – popularno-naukowym influencerem, który zgromadził już na swoim profilu ponad 560 tys. obserwujących (stan na 21.08.2023). Stworzone przez niego kreacje video wykorzystaliśmy na platformie TikTok Ads, a dodatkowo zebrały w czasie trwania kampanii ponad 15 tys. wyświetleń organicznych na profilu Doktora. Tak wyglądały kreacje stworzone dla Tandu:
@doktor_z_tiktoka Nowa platforma edukacyjna TANDU #adfifteensec #edutok #nauka #ciekawostka @Fifteensec Media
@doktor_z_tiktoka Nowa platforma edukacyjna TANDU! #adfifteensec #edutok #nauka #szkoła @fifteensecmedia
Powyższe kreacje wykorzystaliśmy w promocji na platformie TikTok Ads z łącznym budżetem 1120 zł. Skorzystaliśmy z modułu Lead Generation i dodatkowo Traffic, który pozwala zwiększać ruch na stronie www. Generowanie leadów poprzez uzupełnienie formularza (imię, numer telefonu i adres mailowy użytkownika) po kliknięciu w reklamę zautomatyzowaliśmy z wykorzystaniem Zapiera – klient w czasie rzeczywistym otrzymywał kolejne kontakty w arkuszu Google.
Jakie wyniki osiągnęliśmy?
W kampanii realizowanej dla Tandu możemy pochwalić się następującymi wynikami:
- 69 leadów wygenerował TikTok (8,11 zł – cena jednego leada),
- 274 tys. razy wyświetlono materiały reklamowe z wykorzystaniem TikTok Ads i dodatkowo 15,3 tys. razy obejrzano je na profilu influencera,
- ponad 1800 razy kliknięto w link na reklamie.
Więcej przeczytasz w szczegółowym RAPORCIE.