Czym jest Nabea?

Nabea to przestrzeń stworzona z myślą o wszystkich tych, którzy chcą w naturalny sposób zadbać o siebie i swoich bliskich. Nabea nie jest zwykłą drogerią, ale największą w Polsce platformą sprzedaży produktów naturalnych. Nabea to także przestrzeń, w której materializuje się marzenie o zakupach zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma dba o zasoby i ochronę naturalnego środowiska, bez którego nasza egzystencja nie byłaby możliwa. Więcej o ofercie i firmie znajdziesz na stronie: nabea.pl.

Jaki był cel współpracy?

Celem Nabea było skierowanie ruchu na bloga, a przy okazji przetestowanie możliwości TikToka w zwiększaniu konwersji. Nabea wybrało 2 pakiety testowe (2 x 999 zł).

Co zaproponowaliśmy?

W ramach kampanii podjęliśmy współpracę z @uporzadkujsobie – kanałem na TikToku, w którym prezentowane są treści związane z minimalizmem i ekologią. Jest to niewielki profil o ok. 26 tys. obserwujących (stan na 21.08.2023), dzięki któremu jednak możemy liczyć z jednej strony na dobry kontent dla wybranej branży, a z drugiej dotarcie do zainteresowanej grupy odbiorców organicznych na koncie influencera. Stworzone kreacje video wykorzystaliśmy na platformie TikTok Ads, a dodatkowo zebrały w czasie trwania kampanii ponad 67 tys. wyświetleń organicznych na profilu. Tak wyglądały kreacje stworzone dla Nabea:

@uporzadkujsobie

Naturalne produkty dostępne w @Nabea.pl pomogą Ci żyć w duchu zero waste 💖 #nabea #adfifteensec #współpraca #ekologia #naturalneprodukty #sprzatanie #cleaningtiktok

♬ Lazy Sunday – Official Sound Studio

@uporzadkujsobie

Szeroką ofertę naturalnych produktów znajdziecie na @nabea.pl 💚 #adfifteensec #nabea #ekologia #naturalnesposoby #naturalnesprzatanie #wspolpraca #naturalneprodukty

♬ Sunroof – Nicky Youre & dazy

Powyższe kreacje wykorzystaliśmy w promocji na platformie TikTok Ads z łącznym budżetem 1120 zł. Skorzystaliśmy z modułu Conversion i dodatkowo Traffic, który pozwala zwiększać ruch na stronie www. Kampanie były realizowane w celach testowych.

Jakie wyniki osiągnęliśmy?

W kampanii kierującej ruch na bloga (budżet tej części w TikTok Ads wyniósł 560 zł) realizowanej dla Nabea:

  • dotarliśmy do 112 tys. unikatowych użytkowników na TikToku,
  • a materiały wyświetlono 228 tys. razy z wykorzystaniem TikTok Ads,
  • TikTok odpowiadał za 77% czytelników na blogu.

W przypadku kampanii sprzedażowej (budżet 560 zł):

  • kreacje video wyświetliło 90 tys. użytkowników ponad 164 tys. razy,
  • wygenerowano 7 sprzedaży (koszt jednej transakcji nie przekroczył 80 zł).

TikTok okazał się dobrym narzędziem do kierowania ruchu na stronę www, jednak w przypadku zwiększenia sprzedaży wymagałoby to: wyższego budżetu, powtórzenia testów na większej liczbie grup odbiorców i przygotowania dedykowanego landing page’a, który ograniczyłby odrzucenia przez użytkowników spowodowane np. długim czasem oczekiwania na otworzenie strony www. Warto rozważyć również kampanie retargetingowe. Dzięki zebraniu odpowiedniego grona dotychczasowych odbiorców (min. 1000 użytkowników), były one możliwe do realizacji.

Więcej przeczytasz w szczegółowym RAPORCIE.

Potencjał branży beauty na TikToku

Posłuchaj naszego 15-minutowego odcinka podcastu o tym, jak duży potencjał drzemie w promocji firm z branży beauty na TikToku.