Kto nam zaufał?

Zobacz wyniki naszych kampanii

Kliknij w wybraną realizację i dowiedz się, w jaki sposób wykorzystaliśmy potencjał TikTok Ads. Sprawdź nasze realizacje bezpośrednio na TikToku z #adfifteensecmedia!

115 leadów

wygenerowała tygodniowa kampania Lead Generation na TikTok Ads

Generowanie leadów na TikToku – AutoCare

TikTok wygenerował 115 leadów w cenie poniżej 5 zł za jednego. Tygodniowa kampania zwiększyła również rozpoznawalność marki docierając do ponad 100 tys. użytkowników.

0,31 zł

wyniósł koszt 1 kliknięcia w tygodniowej kampanii testowej

Obniżanie kosztu kliknięć –
Fit-Catering

“Współpraca z Fifteensec Media rozszerzyła nam perspektywę o zupełnie nowy kanał – TikTok, który okazał się dla nas absolutnym zaskoczeniem. Dzięki bardzo dobrze przygotowanej kampanii ruch wygenerowany przez kampanię TikTok okazał się głównym kanałem ruchu, generując bardzo dobre wyniki CPM, CTA i CPC. Pełne uznanie dla Bartka i całego zespołu za pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy, zdecydowanie polecam!”

91%

ruchu na stronie błyszczyku od Laura Conti wygenerował TikTok w czasie kampanii

Zwiększanie ruchu na stronie – Coloris

„Kampanie dla naszych marek z Fifteensec Media okazały się strzałem w 10! Jesteśmy zadowoleni zarówno z efektów, jak i z bezproblemowej współpracy. W najbliższym czasie na pewno będziemy kontynuować wspólne działania i rozszerzać ich zakres.”

20,37 zł

koszt 1 leada w kampanii dotyczącej dopłat do drogiego sprzętu kosmetycznego

Generowanie leadów i kliknięć – Monduniq

“Próbna kampania testowa z Fifteensec Media już za nami. Na pewno nie będą to ostanie działania, ponieważ już w momencie tworzenia tego wpisu szykujemy się do kompleksowej kampanii. Cały proces przygotowania pierwszej kampanii to dwa szybkie spotkania online, podczas których wspólnie ustaliśmy wszystkie cele, przebieg oraz oczekiwane rezultaty kampanii. Po około 30 minutach mieliśmy już wszystko opracowane, a kilka dni później kampania już działała pełną parą. Cała kampania była na bieżąco analizowana i otrzymaliśmy po jej zakończeniu szczegółowy raport. Co warte zauważania dostaliśmy również raporty cząstkowe, co utwierdziło nas szybciej w przekonaniu, że był to dobry wybór.”