Czym jest AutoCare?

AutoCare oferuje pełną obsługę Twojego samochodu, wraz z częściami i usługą door to door (transport auta), w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej. Więcej o ofercie i firmie znajdziesz na stronie: autocare.com.pl.

Jaki był cel współpracy?

Celem AutoCare było pozyskanie danych kontaktowych do potencjalnych klientów. Firma oferuje swoje usługi w Wielkopolsce, na Górnym Śląsku, Podkarpaciu i w Lubuskiem. Najczęstszymi klientami są mężczyźni w wieku 30-50, którzy chcą zaoszczędzić czas na obsłudze pojazdu. AutoCare wybrało testowy pakiet za 999 zł.

Co zaproponowaliśmy?

W ramach kampanii podjęliśmy współpracę z chłopakami RapidBoys, którzy tworzą kontent motoryzacyjny. Mają oni 22 tys. obserwujących [Aktualizacja: listopad 2022 r.]. Wydaje się, że nie jest to duża grupa odbiorców, jednak jest ona bardzo skonkretyzowana i zainteresowana samochodowym kontentem. Chłopacy zrealizowali dwie kreacje, które można obejrzeć poniżej:

@rapidboys_ Autocare zadba kompleksowo o Twoją furę! #adfifteensec #autocare @fifteensecmedia #rapidboys #Toyota #Corolla #opony #auta #fyp ♬ FEEL THE GROOVE – Queens Road, Fabian Graetz
@rapidboys_ Autocare zadba kompleksowo o Twoją furę! #adfifteensec #autocare @fifteensecmedia #rapidboys #Toyota #yariscross #myjniasamochodowa #auta #fyp ♬ Milk Tea – Official Sound Studio

 

Przedstawione kreacje wykorzystaliśmy w promocji na platformie TikTok Ads z budżetem 560 zł. Skorzystaliśmy z modułu Lead Generation, który pozwalał umieścić formularz zbierający imię, numer telefonu i adres mailowy użytkownika po kliknięciu w reklamę. Dzięki automatyzacji z wykorzystaniem Zapiera, klient w czasie rzeczywistym otrzymywał kolejne kontakty w arkuszu Google.

Jakie wyniki osiągnęliśmy?

Posłuchaj naszego 15-minutowego komentarza do wyników kampanii dla AutoCare w naszym podcaście.

Realizacja współpracy przyniosła duże korzyści na rzecz rozpoznawalności marki na TikToku:

  • 177 tys. wyświetleń,
  • 101 tys. unikatowych odbiorców,
  • 3,2 tys. kliknięć (koszt jednego kliknięcia wyniósł 0,17 zł).

Dodatkowo, zrealizowaliśmy cele dotyczące konwersji:

  • 115 leadów,
  • 4,87 zł za jednego leada.

Materiały promocyjne były bardzo angażujące. O jakości reklam świadczy CTR na poziomie 1,8%, czyli wskaźnik liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Wartość powyżej 1% na TikToku oznacza, że reklama znacząco zachęcała do kliknięcia. Podobnie, stosunkowo wysoki był procent uzupełnień formularza względem kliknięć (CVR) na poziomie 3,6%. Świadczy to o trafnie zdefiniowanej grupie odbiorców i wystarczająco prostym formularzu kontaktowym.

@fifteensecmedia Coś nieco potrafimy. Pełne case study w naszym podcascie „Kwadrans o reklamie” @fifteensecmedia ❤️?? #podcast #mediaspołecznościowe #tiktokads #agencjamarketingowa #kampaniemarketingowe ♬ dźwięk oryginalny – milosierdziejezusa