Reklama TikTok

Reklamuj się na TikToku i realizuj cele

Wybierz pakiet optymalny dla Twoich potrzeb. Kliknij i ciesz się z obecności na TikToku bez dużego zaangażowania z Twojej strony. Podane ceny są kwotami miesięcznymi.

NA START

1999 zł netto 2999 zł netto

Najprostszy sposób na spróbowanie, czy TikTok jest dla Ciebie.
✔︎ 80-100 zł dziennie na TikTok Adsy
✔︎ 7-10 dni kampanii
✔︎ 1 reklama video

Wybieram Wybieram

NA MIĘKKO

4999 zł netto 7499 zł netto

Przedłuż kampanię i zobacz wymierne efekty działań na TikToku.
✔︎ 80-100 zł dziennie na TikTok Adsy
✔︎ 25-31 dni kampanii
✔︎ 3 reklamy video

Wybieram Wybieram

NA POWAŻNIE

9999 zł netto 14999 zł netto

Osiągaj cele z zaawansowanym targetowaniem i licznymi kreacjami video.
✔︎ 160 zł dziennie na TikTok Adsy
✔︎ 31 dni kampanii
✔︎ 5 reklam video

Wybieram Wybieram
Opcje pakietów NA START
1999 zł netto 2999 zł netto
NA MIĘKKO
4999 zł netto 7499 zł netto
NA POWAŻNIE
9999 zł netto 14999 zł netto
Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram
Konfiguracja TikTok Ads
Koordynowanie kampanii od A do Z
Research i wybór twórcy na TikToku
Koordynacja współpracy z influencerem
Realizacja reklamy video
Konfiguracja PIXELA TikToka
Targetowanie grupy docelowej
Krótki raport po 24h od startu kampanii
Krótki raport po 7 dniach od startu kampanii
Pełen raport PDF z analityką po zakończonej kampanii
Video omówienie raportu po zakończonej kampanii
Analiza porównawcza z innymi social mediami*
Posadzone drzewo z Fifteensec Media dla dobra planety
Budżet na dzienny na TikTok Adsy 100 zł 80 zł 100 zł 80 zł 160 zł 160 zł
Długość kampanii 10 dni 7 dni 25 dni 31 dni 31 dni 31 dni
Liczba tworzonych kreacji video pod kampanię 1 1 3 3 5 5
30-minutowe konsultacje online z ekspertem miesięcznie do 1 1 do 2 2
Liczba skonfigurowanych eventów pod PIXEL do 5 do 5 do 10 do 10 do 14 do 15
Sposób konsultacji podczas kampanii Mail Mail Mail
Telefon
Mail
Telefon
Mail
Telefon
Video Online
Mail
Telefon
Video Online
Aktywne zaangażowanie klienta w cały proces 60 minut 60 minut 60 minut 60 minut 60 minut 60 minut
PODZIAŁ BUDŻETU W PAKIECIE
50% TikTok Ads 1000 990 2500 2475 5000 4950
25% Wynagrodzenie Influencera (reklama video) 500 510 1250 1275 2500 2550
25% Wynagrodzenie Fifteensec Media 499 1499 1249 3749 2499 7499
Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram

* Przy dostarczeniu danych

Kontakt i bezpłatna konsultacja

Umów się na spotkanie
i sprawdź TikToka

Wypełnij formularz, a my umówimy się z Tobą na 30-minutowe spotkanie. Sprawdzimy, czy TikTok jest dla Ciebie!

    Działalność biznesowa zmusza do różnych rozwiązań marketingowych, które zwiększą sprzedaż produktów bądź usług. Wielu stawia na media społecznościowe, aby dotrzeć do potencjalnego klienta, zbudować świadomość marki i czerpać korzyści z reklam. Najpopularniejszym medium do promowania swoich produktów i usług jest TikTok. Czemu reklamowanie treści na TikToku jest takie opłacalne i jak się za to zabrać? 

    Reklama TikTok – czy to dobry pomysł?

    Działania marketingowe, których naczelnym zadaniem jest reklamowanie konkretnej marki i maksymalizowanie zysków, wymagają korzystania z popularnych serwisów społecznościowych i różnych form reklamowania treści. Czemu dla każdego szanującego się biznesmana tak ważne są social media? Otóż odpowiedź jest banalnie prosta. Zapewniają stały rezerwuar licznych, potencjalnych klientów. Najbardziej zalecaną platformą dla działań promocyjnych jest TikTok. Powodem jest dynamicznie rozwijająca się sieć użytkowników nie tylko w młodym wieku. Pod tym kątem platforma ta zostawia w tyle takie serwisy jak Instagram czy Facebook. Biorąc to pod uwagę, reklama na TikToku to chyba najlepsze co można zrobić, aby zmaksymalizować liczbę potencjalnych klientów i wypromować swoje produkty i usługi lub też produkt i spijać śmietankę z takiego działania. 

    Co jeszcze decyduje o wysokiej skuteczności reklamowania treści na tym serwisie? TikTok słynie z krótkich materiałów wideo, które docierają do szerokiego grona odbiorców. Standardowy materiał publikowany na tym portalu trwa zwykle  15-60 sekund, jednak w lipcu ubiegłego roku TikTok umożliwił użytkownikom publikowanie filmów o długości do 3 minut. I tak niewiele, prawda? Krótki, dynamiczny format sprawia, że reklama TikTok jest przystępna i łatwo trafia do odbiorcy. To z kolei przekłada się na wzrost ruchu organicznego na witrynie biznesu i konwersję.

    Reklama TikTok – czy to drogi biznes?

     Korzyści wynikające z reklamowania treści na tej platformie są oczywiste. Przekłada się to na relatywnie wyższe koszty uruchomienia kampanii. Podczas gdy reklama na Instagramie kosztuje ok.  5 zł dziennie, na TikToku stawką minimalną jest  zł za dzień reklamowy. Przeciętna kampania marketingowa trwa do 7 dni. Łączny koszt. Nie jest to wiele, gdy spojrzymy na efekty reklam na TikToku. Koszt 1 tys. wyświetleń może wynieść jedynie 1,50-2,00 zł, koszt kliknięcia poniżej 0,20 zł, a koszt wygenerowania leada 4 zł!   Na TikToku płaci się za niesamowite możliwości, jakie stwarza ten serwis. Warto zainwestować, aby w niedalekiej przyszłości cieszyć się wzrostem zainteresowania swoją marką.

    Poza reklamami na TikToku istnieją też inne możliwości promocyjne. Należą do nich współpraca z influencerami tworzącymi swój kontent na TikToku, czy budowanie własnego profilu. 

    Reklama na Tik Toku – z czym to się je?

    Tworzenie reklamy na TikToku niewiele  różni się od kreowania kampanii na pozostałych serwisach społecznościowych. Podstawą działania jest stworzenie konta na TikTok for Business. Do tego wymagana jest osobowość prawna, czyli firma, z którą TikTok będzie się rozliczał. Jeśli nie masz założonej działalności warto poszukać podmiotu, który zrobi to za Ciebie. Idąc dalej, sama rejestracja nie wiąże się z żadnymi kosztami.  W jej trakcie podaje się podstawowe informacje i dane dotyczące firmy, . Weryfikacja konta przebiega poprzez wpisanie specjalnego kodu weryfikacyjnego, który przychodzi na adres e-mail.

    Kolejnym krokiem będzie już stworzenie docelowej kampanii reklamowej. Do dyspozycji jest kilka opcji, które dobiera się z klucza celów, które pragnie się osiągnąć. To może być chęć zmaksymalizowania grupy odbiorców reklamy, skierowania ruchu na swoją stronę internetową bądź pozyskania jak największej grupy użytkowników, którzy pobiorą aplikację.

    Tuż po określeniu celu i budżetu potrzebnego na reklamę ustala się jej szczegóły. Reklama na Tik Toku może być pozycjonowana na dwa sposoby automatycznie lub manualnie pomiędzy dedykowanymi serwisami. Obecnie w Polsce nie ma różnicy między tymi opcjami, ponieważ w obu przypadkach reklama wyświetli się na TikToku, a nie na portalach zewnętrznych, dlatego nie traćmy na to czasu i przejdźmy dalej. 

    Reklama musi być w formacie wideo, nawet jeśli wykorzystuje się jedynie zdjęcia. Jest to istotne z perspektywy optymalizacji, ponieważ krótkie filmy są nadzwyczaj skuteczne i trafiają praktycznie do każdego użytkownika serwisu TikTok. Materiał reklamowy może mieć rozmiar do 500 MB. Należy pamiętać, by serwowana potencjalnym klientom treść składała się dodatkowo z części tekstowej (nie zawsze mamy włączony dźwięk jadąc tramwajem, prawda?) i wezwania do działania. Ostatnim punktem jest już tylko analityka. Monitoruje się w czasie rzeczywistym oddziaływanie danej reklamy i jej przełożenie na wyniki sprzedaży. Z pozycji pulpitu nawigacyjnego można nie tylko analizować bieżące rezultaty kampanii, ale i również dokonywać niezbędnych korekt.