Reklamuj się na TikToku i realizuj cele
Wybierz pakiet optymalny dla Twoich potrzeb. Kliknij i ciesz się z obecności na TikToku bez dużego zaangażowania z Twojej strony. Podane ceny są kwotami miesięcznymi.
Opcje pakietów |
NA START 1999 zł netto 2999 zł netto |
NA MIĘKKO 4999 zł netto 7499 zł netto |
NA POWAŻNIE 9999 zł netto 14999 zł netto |
---|---|---|---|
Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram | |
Konfiguracja TikTok Ads | |||
Koordynowanie kampanii od A do Z | |||
Research i wybór twórcy na TikToku | |||
Koordynacja współpracy z influencerem | |||
Realizacja reklamy video | |||
Konfiguracja PIXELA TikToka | |||
Targetowanie grupy docelowej | |||
Krótki raport po 24h od startu kampanii | |||
Krótki raport po 7 dniach od startu kampanii | |||
Pełen raport PDF z analityką po zakończonej kampanii | |||
Video omówienie raportu po zakończonej kampanii | |||
Analiza porównawcza z innymi social mediami* | |||
Posadzone drzewo z Fifteensec Media dla dobra planety | |||
Budżet na dzienny na TikTok Adsy | 100 zł 80 zł | 100 zł 80 zł | 160 zł 160 zł |
Długość kampanii | 10 dni 7 dni | 25 dni 31 dni | 31 dni 31 dni |
Liczba tworzonych kreacji video pod kampanię | 1 1 | 3 3 | 5 5 |
30-minutowe konsultacje online z ekspertem miesięcznie | do 1 1 | do 2 2 | |
Liczba skonfigurowanych eventów pod PIXEL | do 5 do 5 | do 10 do 10 | do 14 do 15 |
Sposób konsultacji podczas kampanii | Mail Mail |
Mail Telefon Mail Telefon |
Mail Telefon Video Online Mail Telefon Video Online |
Aktywne zaangażowanie klienta w cały proces | 60 minut 60 minut | 60 minut 60 minut | 60 minut 60 minut |
PODZIAŁ BUDŻETU W PAKIECIE | |||
50% TikTok Ads | 1000 990 | 2500 2475 | 5000 4950 |
25% Wynagrodzenie Influencera (reklama video) | 500 510 | 1250 1275 | 2500 2550 |
25% Wynagrodzenie Fifteensec Media | 499 1499 | 1249 3749 | 2499 7499 |
Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram | Wybieram Wybieram |
* Przy dostarczeniu danych
Umów się na spotkanie
i sprawdź TikToka
Wypełnij formularz, a my umówimy się z Tobą na 30-minutowe spotkanie. Sprawdzimy, czy TikTok jest dla Ciebie!
Działalność biznesowa zmusza do różnych rozwiązań marketingowych, które zwiększą sprzedaż produktów bądź usług. Wielu stawia na media społecznościowe, aby dotrzeć do potencjalnego klienta, zbudować świadomość marki i czerpać korzyści z reklam. Najpopularniejszym medium do promowania swoich produktów i usług jest TikTok. Czemu reklamowanie treści na TikToku jest takie opłacalne i jak się za to zabrać?
Reklama TikTok – czy to dobry pomysł?
Działania marketingowe, których naczelnym zadaniem jest reklamowanie konkretnej marki i maksymalizowanie zysków, wymagają korzystania z popularnych serwisów społecznościowych i różnych form reklamowania treści. Czemu dla każdego szanującego się biznesmana tak ważne są social media? Otóż odpowiedź jest banalnie prosta. Zapewniają stały rezerwuar licznych, potencjalnych klientów. Najbardziej zalecaną platformą dla działań promocyjnych jest TikTok. Powodem jest dynamicznie rozwijająca się sieć użytkowników nie tylko w młodym wieku. Pod tym kątem platforma ta zostawia w tyle takie serwisy jak Instagram czy Facebook. Biorąc to pod uwagę, reklama na TikToku to chyba najlepsze co można zrobić, aby zmaksymalizować liczbę potencjalnych klientów i wypromować swoje produkty i usługi lub też produkt i spijać śmietankę z takiego działania.
Co jeszcze decyduje o wysokiej skuteczności reklamowania treści na tym serwisie? TikTok słynie z krótkich materiałów wideo, które docierają do szerokiego grona odbiorców. Standardowy materiał publikowany na tym portalu trwa zwykle 15-60 sekund, jednak w lipcu ubiegłego roku TikTok umożliwił użytkownikom publikowanie filmów o długości do 3 minut. I tak niewiele, prawda? Krótki, dynamiczny format sprawia, że reklama TikTok jest przystępna i łatwo trafia do odbiorcy. To z kolei przekłada się na wzrost ruchu organicznego na witrynie biznesu i konwersję.
Reklama TikTok – czy to drogi biznes?
Korzyści wynikające z reklamowania treści na tej platformie są oczywiste. Przekłada się to na relatywnie wyższe koszty uruchomienia kampanii. Podczas gdy reklama na Instagramie kosztuje ok. 5 zł dziennie, na TikToku stawką minimalną jest zł za dzień reklamowy. Przeciętna kampania marketingowa trwa do 7 dni. Łączny koszt. Nie jest to wiele, gdy spojrzymy na efekty reklam na TikToku. Koszt 1 tys. wyświetleń może wynieść jedynie 1,50-2,00 zł, koszt kliknięcia poniżej 0,20 zł, a koszt wygenerowania leada 4 zł! Na TikToku płaci się za niesamowite możliwości, jakie stwarza ten serwis. Warto zainwestować, aby w niedalekiej przyszłości cieszyć się wzrostem zainteresowania swoją marką.
Poza reklamami na TikToku istnieją też inne możliwości promocyjne. Należą do nich współpraca z influencerami tworzącymi swój kontent na TikToku, czy budowanie własnego profilu.
Reklama na Tik Toku – z czym to się je?
Tworzenie reklamy na TikToku niewiele różni się od kreowania kampanii na pozostałych serwisach społecznościowych. Podstawą działania jest stworzenie konta na TikTok for Business. Do tego wymagana jest osobowość prawna, czyli firma, z którą TikTok będzie się rozliczał. Jeśli nie masz założonej działalności warto poszukać podmiotu, który zrobi to za Ciebie. Idąc dalej, sama rejestracja nie wiąże się z żadnymi kosztami. W jej trakcie podaje się podstawowe informacje i dane dotyczące firmy, . Weryfikacja konta przebiega poprzez wpisanie specjalnego kodu weryfikacyjnego, który przychodzi na adres e-mail.
Kolejnym krokiem będzie już stworzenie docelowej kampanii reklamowej. Do dyspozycji jest kilka opcji, które dobiera się z klucza celów, które pragnie się osiągnąć. To może być chęć zmaksymalizowania grupy odbiorców reklamy, skierowania ruchu na swoją stronę internetową bądź pozyskania jak największej grupy użytkowników, którzy pobiorą aplikację.
Tuż po określeniu celu i budżetu potrzebnego na reklamę ustala się jej szczegóły. Reklama na Tik Toku może być pozycjonowana na dwa sposoby automatycznie lub manualnie pomiędzy dedykowanymi serwisami. Obecnie w Polsce nie ma różnicy między tymi opcjami, ponieważ w obu przypadkach reklama wyświetli się na TikToku, a nie na portalach zewnętrznych, dlatego nie traćmy na to czasu i przejdźmy dalej.
Reklama musi być w formacie wideo, nawet jeśli wykorzystuje się jedynie zdjęcia. Jest to istotne z perspektywy optymalizacji, ponieważ krótkie filmy są nadzwyczaj skuteczne i trafiają praktycznie do każdego użytkownika serwisu TikTok. Materiał reklamowy może mieć rozmiar do 500 MB. Należy pamiętać, by serwowana potencjalnym klientom treść składała się dodatkowo z części tekstowej (nie zawsze mamy włączony dźwięk jadąc tramwajem, prawda?) i wezwania do działania. Ostatnim punktem jest już tylko analityka. Monitoruje się w czasie rzeczywistym oddziaływanie danej reklamy i jej przełożenie na wyniki sprzedaży. Z pozycji pulpitu nawigacyjnego można nie tylko analizować bieżące rezultaty kampanii, ale i również dokonywać niezbędnych korekt.