TikTok Ads

Reklamuj się na TikToku i realizuj cele

Wybierz pakiet optymalny dla Twoich potrzeb. Kliknij i ciesz się z obecności na TikToku bez dużego zaangażowania z Twojej strony.

NA START 3

1999 zł netto 2999 zł netto

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 1

Wybieram

NA MIĘKKO

4999 zł netto 7499 zł netto

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 2

Wybieram

NA POWAŻNIE

9999 zł netto 14999 zł netto

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 3

Wybieram
Opcje pakietów NA START 3
1999 zł netto 2999 zł netto
NA MIĘKKO
4999 zł netto 7499 zł netto
NA POWAŻNIE
9999 zł netto 14999 zł netto
Wybieram Wybieram Wybieram
Konfiguracja TikTok Ads
Koordynowanie kampanii od A do Z
Reklama Video od Influencera
Research i wybór twórcy na TikToku
Konfiguracja PIXEL TikToka
Targetowanie grupy docelowej
Krótki raport po 24h od startu kampanii
Krótki raport po 7 dniach od startu kampanii
Pełen raport PDF z analityką po zakończonej kampanii
Video omówienie raportu po zakończonej kampanii
Analiza porównawcza z innymi social media*
1 posadzone drzewo z Fifteensec Media dla dobra planety
Budżet na dzienny na TikTok Adsy 100 zł 80 zł 100 zł 80 zł 160 zł 160 zł
Długość kampanii 10 dni 7 dni 25 dni 31 dni 31 dni 31 dni
Liczba tworzonych kreacji video pod kampanię 1 1 3 3 5 5
30-minutowe konsultacje online z ekspertem miesięcznie 0 0 do 1 1 do 2 2
Liczba skonfigurowanych eventów pod PIXEL do 5 do 5 do 10 do 10 do 14 do 15
Wsparcie podczas kampanii Mailowe Mailowe Mailowe
Telefoniczne
Mailowe
Telefoniczne
Mailowe
Telefoniczne
Video online
Mailowe
Telefoniczne
Video online
Aktywne zaangażowanie klienta w cały proces 60 minut 60 minut 60 minut 60 minut 60 minut 60 minut
PODZIAŁ BUDŻETU W PAKIECIE
50% TikTok Ads 1000 990 2500 2475 5000 4950
25% Wynagrodzenie Influencera (reklama video) 500 510 1250 1275 2500 2550
50% Wynagrodzenie Fifteensec Media 500 1500 1250 3750 2500 7500
Wybieram Wybieram Wybieram

* Przy dostarczeniu danych

Kontakt i bezpłatna konsultacja

Umów się na spotkanie
i sprawdź TikToka

Wypełnij formularz, a my umówimy się z Tobą na 30-minutowe spotkanie. Sprawdzimy, czy TikTok jest dla Ciebie!

    Zaufali nam

    Dlaczego warto skorzystać z TikTok Ads?

    TikTok to nowe medium, które zawładnęło światem internetu. Przystępna formuła w postaci bardzo krótkich filmików daje widzom to, czego najbardziej oczekują – krótkich i dynamicznych treści zawsze pod ręką. Tik Tok powoli wypiera wszelkie pozostałe platformy, a badania pokazują, że staje się on coraz popularniejszym miejscem zarówno dla twórców, jak i odbiorców. 

    Dlaczego TikTok Ads tak szybko zyskują na popularności?

    Portale społecznościowe prześcigają się w optymalizowaniu treści przekazywanych dla odbiorców tak, aby sposób ich odtwarzania i konsumowania był jak najłatwiejszy. Możemy zauważyć jak wielki wpływ na pozostałe media wywarła obecność Tik Toka w internecie. Krótka formuła filmików (to na czym opiera się koncepcja Tik Toka) zostało wdrożone już na YouTube, jako Shortsy, czy na Instagramie w formie Reelsów. Nawet LinkedIn próbował dodać taką opcję dla swoich użytkowników. Obecnie przeciętny użytkownik TikToka potrafi spędzić na tej platformie nawet kilka godzin, podczas których jest w stanie obejrzeć blisko 1000 krótkich filmików na przeróżne tematy. Średni czas spędzony przez użytkownika w Polsce w czerwcu 2022 r. wynosił ponad 18,5 godz.! Dlaczego czas spędzony na tej aplikacji jest tak przyjemny? Dużą rolę odgrywa sposób podania treści dla oglądających. Forma scrollowania ekranu jest niemal wpisana w DNA wszystkich użytkowników internetu w XXI wieku, a krótkie formaty filmików (kilka, kilkanaście sekund) powodują, że twórcy są w stanie zdobyć uwagę widza i zaprezentować mu całość koncepcji danego materiału. Możliwość dotarcia do grupy docelowej jest zdecydowanie większa na TikToku w porównaniu do innych social mediów. Coraz więcej firm decyduje się na włączenie do swojej marketingowej koncepcji reklam na TikToku, czyli tak zwanych TikTok Ads. Koncepcja jest tutaj bardzo podobna do znanych i dość tradycyjnych już form reklamy, takich jak reklamy Google czy Facebook. 

    TikTok Ads to łatwa możliwość dotarcia do wybranych grup docelowych.

    Każdy przedsiębiorca wie, jak ważnym elementem strategii marketingowej jest dokładne i precyzyjne określenie grupy docelowej, do której kierujemy nasze produkty, czy usługi. Jest to pierwszy element, który w późniejszych etapach pozwala nam dostosować format i częstotliwość reklam, oraz miejsce ich występowania z uwzględnieniem potrzeb rynku. Poszczególne grupy docelowe mają swoje rozmieszczenie również w internecie. Grupa docelowa składająca się z nastolatków lub młodych dorosłych, mniej więcej do 30 roku życia to najliczniejsza grupa odbiorców na platformie Tik Tok. Warto jednak zaznaczyć, że prawie 72% użytkowników jest pełnoletnia! W Polsce w czerwcu 2022 r. z TikToka korzystało 12,9 mln użytkowników, a w tym blisko 8 mln osób powyżej 18 lat! Reklamy na TikToku dotarły od początku 2022 r. do co czwartego dorosłego Polaka. TikTok Ads umożliwia również docieranie do konkretnych grup – np. miłośników zwierząt czy osób systematycznie ćwiczących na siłowni. Istnieje wielu twórców na Tik Toku, którzy gromadzą grupy obserwujących właśnie ze względu na tematykę poruszaną na swoim profilu, dzięki czemu możemy zobaczyć wyraźny podział konkretnych grup konsumentów. TikTok Ads pozwoli nam na dotarcie do określonej grupy docelowej, a dzięki formatowi podania reklamy (który niczym nie różni się od formatu przeciętnego filmiku stworzonego przez twórcę indywidualnego) ma szansę zwiększyć odtworzenie całości materiału przez oglądającego. 

    TikTok Ads to moc kreatywnych możliwości!

    Agencje marketingowe oferujące sprzedaż reklam na TikToku wyraźnie podkreślają fakt, że taka reklama daje twórcom nieograniczone możliwości wykorzystania kreatywnych pomysłów na reklamowanie swoich usług czy produktów. Reklama na TikToku dedykowana jest dla konkretnej grupy docelowej. Piksele, wzorem tych z Facebooka, zbierają informację o użytkownikach – ich pasjach, zainteresowaniach, potrzebach. Dzięki temu reklamy wyświetlają się odpowiednim osobom w odpowiednim czasie. Format reklamy to krótki filmik (najlepiej do 30 sekund), który wyświetla się użytkownikom w zakładce „Dla Ciebie”, czyli w miejscu, w których oglądający widzi materiały skierowane do jego indywidualnej osoby, dopasowane poprzez algorytm tej platformy. Reklama w formie filmiku jest niezwykle trafionym pomysłem dlatego, że obecnie to forma wizualna ma największą możliwość dotarcia do konsumenta. Przeciętny użytkownik internetu jest na tyle mocno przyzwyczajony do łatwego przyswajania treści, że wszelkie reklamy wymagające od niego większego wysiłku będzie łatwo pomijał, nie angażując się w treści tam zawarte. Warto mieć to na uwadze kreując reklamę na platformę TikTok tak, aby zawierała ona elementy, które przyciągają uwagę widza, potrafią ją utrzymać i zaangażować. Dla realizujących płatne kampanie TikTok Ads, platforma daje możliwość dodania przycisku na filmiku, z odpowiednim wezwaniem do działania (tzw. call to action), dzięki temu oglądający może niemal natychmiast podjąć działanie pod wpływem impulsu, jaki wywarła na nim dana reklama. Taki dodany przycisk może np. kierować do strony internetowej lub bezpośrednio do sklepu i dalej zachęcać do zakupu. Kolejne elementy wpływające na szeroki i pozytywny odbiór reklamy to podążanie za trendami (co zwiększa również poziom dotarcia), budowanie zaufania społeczności wokół marki, chwytliwe treści (angażujące elementy) oraz wysoka jakość stworzonego filmiku.