Regulamin
Regulamin korzystania z Serwisu www.fifteensecmedia.pl
I. Postanowienia ogólne
- Portal internetowy, dostępny pod adresem www.fifteensecmedia.pl, udostępniany jest użytkownikom przez podmiot Fifteensec Media Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-755), ul. Szafarnia 11 / F8, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000905477, posiadający NIP 5833431502, REGON 389170025, o kapitale zakładowym 5.000 zł, który jest jego właścicielem.
- Portal funkcjonuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Portal pełni funkcję usługową.
- Korzystanie z Portalu ma na celu świadczenie przez właściciela Serwisu usługi pośrednictwa w celu umożliwienia nawiązania współpracy przez użytkowników będących TikTokerami i podmioty zlecające Kampanie. Szczegółowy opis poszczególnych funkcjonalności udostępniony zostanie w części informacyjnej Portalu. Cel ten jest realizowany zgodnie z obowiązującym prawem i przyjętymi normami społecznymi.
- Niniejszy Regulamin tworzy z Polityką Prywatności oraz Polityką Cookies integralną całość. Korzystanie z Portalu przez użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez niego Regulaminu. Przed rozpoczęciem korzystania z Portalu każdy użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu i go zaakceptować.
- Sprzedaż produktów odbywa się przez platformę Stripe, a sprzedający wykorzystuje w tym celu dodatkowo usługę easycart.pl, w ramach której realizowana jest płatność (strona zakupu). Użytkownik, podając dane na stronie zakupu, zgadza się na ich przekazanie do EasyCart oraz Stripe zgodnie z regulaminem i polityką prywatności. Te dokumenty są podlinkowane na stronie koszyka.
II. Definicje
- „Administrator”, „Spółka”, „Usługodawca” lub „Właściciel Serwisu” – podmiot Fifteensec Media Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-755), ul. Szafarnia 11 / F8, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000905477, posiadający NIP 5833431502, REGON 389170025, o kapitale zakładowym 5.000 zł, który jest jego właścicielem.
- „Aplikacja” lub „TikTok” – mobilna aplikacja internetowa, dostępna m.in. pod adresem www.tiktok.com, której usługi świadczone są przez TikTok Technology Limited, zarejestrowaną w Irlandii z siedzibą pod adresem 10 Earlsfort Terrace, Dublin, D02 T380, Irlandia, pod numerem 635755.
- „Dane osobowe” – dane osobowe, o których mowa w art. 4 pkt 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
- „Kampania reklamowa” lub „Kampania” – działania promocyjne i marketingowe, podejmowane przez wyznaczone przez Usługodawcę osoby w wykonaniu umowy zawartej z podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii, za pośrednictwem aplikacji TikTok, w tym funkcji TikTok Ads.
- „Konto użytkownika” – stworzony przez użytkownika profil w celu korzystania z usług Usługodawcy, świadczonych za pośrednictwem Serwisu.
- „Cennik” – wybrany zakres (moduł) współpracy z Usługodawcą; aktualna lista dostępnych zakresów (modułów) każdorazowo udostępniana jest na stronie internetowej https://fifteensecmedia.pl/cennik.
- „Podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii” – osoba fizyczna lub osoba prawna, która przez zawarcie umowy z Usługodawcą zleca, na ustalonych warunkach, realizację Kampanii.
- „Polityka ochrony danych osobowych” – dokument stanowiący integralną część niniejszego Regulaminu, w treści którego przedstawiano informacje dotyczące przechowywania i przetwarzania danych osobowych użytkowników przez właściciela Serwisu.
- „Rejestracja TikTokera” – formularz rejestracji TikTokera, dostępny pod adresem https://fifteensecmedia.pl/contact, umożliwiający założenie konta użytkownika
- „Regulamin” – aktualna wersja zapisów niniejszego dokumentu wraz z wszelkimi dokumentami wskazanymi jako stanowiące jego integralną część.
- „Stawki” – wynagrodzenie pieniężne, do którego zapłaty na rzecz Administratora zobowiązany jest podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii w związku z zawarciem umowy.
- „Strona internetowa” lub „Serwis” lub „Portal” – usługa internetowa dostępna pod adresem www.fifteensecmedia.pl, świadczona przez Usługodawcę na rzecz użytkowników zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
- „TikToker” – osoba fizyczna, która za pośrednictwem aplikacji, przeprowadza Kampanię zleconą przez Usługodawcę w ramach realizacji umowy zawartej z podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii.
- „Udostępniane produkty” – przedmioty materialne lub know-how udostępniane przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii wyznaczonej przez Usługodawcę osobie działającej za pośrednictwem aplikacji TikTok w celu przeprowadzenia Kampanii, na warunkach zawartych w umowie łączącej Usługodawcę z podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii.
- „Umowa z TikTokerem” – całokształt porozumień zawartych z przez Usługodawcę z TikTokerem w zakresie przeprowadzenia konkretnej Kampanii reklamowej, tj. umowa cywilnoprawna oraz uzgodnienia poczynione za pośrednictwem poczty e-mail.
- „Umowa współpracy w zakresie zlecenia Kampanii” – całokształt porozumień zawartych pomiędzy Usługodawcą a podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii, tj. obejmujących niniejszy Regulamin, umowę współpracy oraz wszelkie ustalenia poczynione za pośrednictwem korespondencji e-mail i zaakceptowane przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii.
- „Umowa zlecająca przeprowadzenie Kampanii” – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii reklamowej.
- „Użytkownik” – osoba fizyczna lub osoba prawna reprezentowana przez wyznaczoną osobę fizyczną korzystająca z Serwisu za pośrednictwem konta, będąca usługobiorcą.
- „Wymagania” – oczekiwania co do sposobu przeprowadzenia Kampanii, przedstawiane przez podmiot zlecający Kampanię w załączniku nr 1 do umowy współpracy.
- „Wynagrodzenie” – kwota pieniężna, jaka na podstawie zawartej umowy, wypłacona zostanie TikTokerowi za zrealizowane czynności.
III. Zakres niniejszego Regulaminu
- Niniejszy Regulamin obejmuje:
- ogólne warunki rejestracji i korzystania z Serwisu;
- ogólne warunki świadczenia usług dla podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii;
- Integralnymi częściami niniejszego Regulaminu są:
- Polityka Prywatności dostępna w informacyjnej części Serwisu;
- zasady dotyczące plików cookies dostępne w informacyjnej części Serwisu;
- wszelkie pozostałe porozumienia zawarte między stronami, które nie zostały wymienione wyżej;
IV. Rejestracja na stronie internetowej:
- Portal świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu, który stanowi również regulamin w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2004 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
- Akceptacja niniejszego regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna dla korzystania z portalu.
- Portal składa się z części informacyjnej i dostępnej wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.
- W części informacyjnej portalu, dostępnej dla wszystkich użytkowników, znajdują się bezpłatne informacje dotyczące usług świadczonych za pośrednictwem portalu.
- Dostęp do usług wykonywanych za pośrednictwem portalu przysługuje wyłącznie użytkownikom po zalogowaniu się.
- Żaden z zamieszczonych na stronie materiałów nie może być kopiowany, modyfikowany, dublowany, dystrybuowany, publikowany, wystawiany ani nadawany w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków, w szczególności elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych lub rejestrujących, za wyjątkiem pisemnej zgody Usługodawcy.
- W celu podjęcia współpracy z Usługodawcą, zarówno podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, jak i TikToker, rejestrują się na stronie internetowej Usługodawcy przy użyciu formularza https://fifteensecmedia.pl/contact lub Przycisku TikTokera.
- W celu podjęcia współpracy, osoba dokonująca rejestracji musi:
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych i przedstawić podczas rejestracji pisemne zgody przedstawiciela ustawowego na nawiązanie współpracy z Usługodawcą oraz przetwarzanie danych osobowych poprzez załączenie ich skanów do formularza;
- być uprawniona do reprezentacji osoby prawnej, na której rzecz zakładane jest konto użytkownika – wyłącznie w przypadku podmiotów, które nie są osobami fizycznymi;
- posiadać aktywne konto w aplikacji, co zostanie zweryfikowane przez Usługodawcę – w przypadku TikTokera;
- Pomyślny przebieg rejestracji zostanie potwierdzony wiadomością e-mail o powstaniu konta w Serwisie Usługodawcy, w wiadomości znajdzie się także odnośnik do niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz zasad dotyczących plików cookies.
- Wyrażenie zgody na zapisy niniejszego Regulaminu oraz pozostałych wiążących użytkownika dokumentów jest dobrowolne, lecz konieczne dla korzystania z usług Usługodawcy.
- Poprzez zaznaczenie pola „Zapoznałem się z postanowieniami wiążących mnie dokumentów i wyrażam zgodę na ich postanowienia”, podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii lub TikToker wyraża zgodę i przyjmuje do wiadomości postanowienia wskazanych dokumentów.
- Zarejestrowanie się na stronie internetowej Usługodawcy nie stanowi zobowiązania Usługodawcy do bezwarunkowego nawiązania współpracy z danym podmiotem. Rejestracja oznacza jedynie stan gotowości do rozpoczęcia współpracy, w sytuacji, gdy pojawi się oferta, która wedle uznania Usługodawcy będzie odpowiednia dla danego TikTokera.
- TikToker nie jest zobowiązany do podejmowania żadnych czynności związanych z Kampanią, do momentu ustalenia z Usługodawcą wszelkich wiążących warunków realizacji danego przedmiotu umowy cywilnoprawnej i nawiązania w ten sposób stosunku cywilnoprawnego.
- Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z serwisu zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Użytkownik decydujący się na podpisanie umowy z Usługodawcą, deklaruje, iż przed jej zawarciem zapoznał się z regulaminem.
V. Usługi
- Za pośrednictwem strony internetowej, Usługodawca zobowiązuje się podejmować działania polegające na:
- pozyskiwaniu zleceń od podmiotów zlecających przeprowadzenie Kampanii, ustalaniu szczegółowych warunków tych zleceń;
- wyborze TikTokera odpowiadającego wymaganiom i kryteriom podmiotu zlecającego przeprowadzenie określonej Kampanii, ustaleniu szczegółowych warunków współpracy z nim i oraz wynagrodzenia TikTokera za podjęte działania;
- Zarówno podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, jak i TikToker, każdorazowo są zobowiązani do stosowania się do postanowień wiążących ich dokumentów.
- Modyfikacja postanowień niniejszego Regulaminu na żądanie podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii lub TikTokera nie jest możliwa.
- Usługodawca działa w roli pośrednika, dostosowującego wybór TikTokera i warunki Kampanii do przedstawionych oraz uzgodnionych oczekiwań podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii.
- Usługodawca, na wyraźnie wyrażone życzenie podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii oraz za odpowiednio ustalonym wynagrodzeniem, może świadczyć także usługi consultingowe w zakresie sposobu przeprowadzenia Kampanii, case study, promocji marki oraz późniejszej analizy wyników przeprowadzonej Kampanii. Wszelkie usługi dodatkowe świadczone przez Usługodawcę, jak i warunki ich świadczenia, zostaną wiążąco ustalone w załączniku nr 1 do umowy współpracy w zakresie zlecenia Kampanii.
- Usługodawca nie odpowiada wobec podmiotu zlecającego za sposób i formę przeprowadzenia Kampanii, w szczególności za jakość oraz treść merytoryczną działań podjętych przez TikTokera. Usługodawca jest zobowiązany jedynie do pełnego poinformowania TikTokera o wymaganiach podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii i zakreślenia czasu świadczenia usługi przez TikTokera.
- Usługodawca nie odpowiada za jakąkolwiek weryfikację dopuszczalności publikacji materiałów oczekiwanych przed podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii w aplikacji.
- Komunikacja bezpośrednia pomiędzy Usługodawcą a podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii oraz Usługodawcą a TikTokerem winna odbywać się za wykorzystaniem poczty e-mail: info@fifteensecmedia.pl.
VI. Realizacja Kampanii
- TikToker zostanie każdorazowo poinformowany o szczegółowych wymaganiach i oczekiwaniach przedstawionych przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, a także o czasie świadczenia usługi.
- Wybór i kontakt z TikTokerem należy do Usługodawcy i jest zależny od jego uznania.
- Zgłaszając chęć przeprowadzenia proponowanej Kampanii, TikToker wyraża bezwarunkową zgodę na przeprowadzenie jej zgodnie z przedstawionymi mu wymaganiami i oczekiwaniami podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii.
- Podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii zostanie każdorazowo poinformowany o proponowanych do realizacji określonego zlecenia TikTokerach, będąc uprawnionym do zaakceptowania wybranych TikTokerów lub odrzucenia propozycji bez podawania przyczyny.
- W czasie trwania Kampanii, TikToker zobowiązany jest dołożyć należytej staranności w celu spełnienia wymagań zarówno co do treści, jak i czasu publikacji.
- Posty opublikowane przez TikTokera w aplikacji nie mogą zostać usunięte, zarchiwizowane lub w inny sposób ukryte w ciągu 12 miesięcy od dnia ich opublikowania. Ponadto, TikToker zobowiązuje się do zachowania publicznego statusu profilu przez okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia Kampanii.
- TikToker ponosi odpowiedzialność w zakresie przygotowanej przez niego formy wyrażenia Kampanii, tak by była ona zgodna z przepisami prawa kraju realizacji Kampanii oraz zasadami współżycia społecznego.
- TikToker nie ma obowiązku do podejmowania żadnych czynności przekraczających zakres przedstawionych mu i przez niego zaakceptowanych wymagań.
- TikToker ponosi osobistą odpowiedzialność za zrealizowanie Kampanii zgodnie z przedstawionymi mu wymogami.
- Usługodawca nie ponosi wobec TikTokera jakiejkolwiek odpowiedzialności za ew. roszczenia związane z realizacją Kampanii. Wszelkie roszczenia związane z realizacją Kampanii TikToker zobowiązuje się kierować do podmiotu zlecającego Kampanię.
- Zapłata wynagrodzenia na rzecz TikTokera uzależniona jest od tego, czy wypełnił on wszystkie postanowienia przedstawione mu w zakresie wymagań.
- TikToker zobowiązany jest do oznaczenia materiałów realizowanych w ramach Kampanii jako sponsorowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami stosowanymi dla aplikacji.
- TikToker zobowiązany jest do powstrzymania się od publikowania postów powiązanych lub promujących markę konkurencyjną w stosunku do podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii w czasie trwania Kampanii i w ciągu tygodnia od dnia jej zakończenia.
- TikToker zobowiązuje się używać w publikowanych materiałach wyłącznie muzyki licencjonowanej przez aplikację i dbać o nienaruszenie w tym zakresie praw autorskich twórców.
- Podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, w sytuacji, gdy tak określone zostały wymagania, zobowiązany jest do terminowego dostarczenia TikTokerowi materiałów w postaci przedmiotów lub know how potrzebnego do realizacji Kampanii.
- Zarówno TikToker, jak i podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Usługodawcę wszelkich statystyk, uzyskanych w związku z każdorazowym przeprowadzeniem Kampanii, w celach marketingowych Usługodawcy, zwłaszcza w zakresie ich publikacji za pośrednictwem kanałów Usługodawcy takich jak strona internetowa, media społecznościowe (w tym Facebook, Instagram, TikTok), nagrania typu podcast.
VII. Kontrola wywiązania się z zobowiązań przez TikTokera
- W przypadku, gdy TikToker, w ramach realizacji Kampanii, wykona materiały w sposób niezgodny z wymaganiami, przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub zasadami korzystania z aplikacji lub w sposób godzący z dobre imię czy wizerunek podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii, Usługodawca uprawniony będzie do poinformowania TikTokera o odmowie wypłaty lub zmniejszeniu wynagrodzenia w związku z nienależytym wykonaniem zobowiązania.
- Usługodawca może ponadto tymczasowo lub permanentnie zablokować dostęp TikTokera do strony internetowej w następstwie naruszeń opisanych wyżej w ppkt 1.
VIII. Wynagrodzenie
- Z tytułu przeprowadzenia Kampanii w zgodzie z przedstawionymi wymaganiami, TikTokerowi przysługuje prawo do wynagrodzenia.
- Przedmioty materialne dostarczone przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, nie są zaliczane na poczet wynagrodzenia, chyba że w trakcie ustalania warunków przeprowadzenia Kampanii strony postanowią inaczej. Zależnie od ustaleń przedstawionych w wymaganiach, ww. przedmioty mogą podlegać zwrotowi po zakończeniu Kampanii.
- Kwota wynagrodzenia ustalana będzie w formie pieniężnej i płatna będzie przelewem na wskazane konto bankowe TikTokera.
- System obliczania wynagrodzenia będzie każdorazowo dostosowywany do konkretnej Kampanii i przedstawiany TikTokerowi w umowie cywilnoprawnej zawieranej przed rozpoczęciem realizacji Kampanii.
- System wynagrodzenia może być oparty o stałą stawkę, wskazaną w umowie cywilnoprawnej lub w formie uzależnionej od liczby wyświetleń materiałów publikowanych w ramach Kampanii. Każdorazowo sposób wynagrodzenia zostanie podany do wiadomości TikTokera przed zawarciem przez niego umowy cywilnoprawnej, w treści owej umowy.
- Wypłata wynagrodzenia na rzecz TikTokera oraz jej termin uzależnione są od otrzymania przez Usługodawcę odpowiedniej sumy pieniężnej od podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii. Tym samym, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wypłacie wynagrodzenia spowodowane nieterminową płatnością po stronie podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii.
- Po otrzymaniu wynagrodzenia, TikToker jest każdorazowo zobowiązany do dokonania rozliczenia podatkowego uzyskiwanych przychodów we własnym zakresie, w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację jakichkolwiek obowiązków podatkowych lub innych zobowiązań publicznoprawnych przez TikTokera.
IX. Licencja
- Składnikiem wynagrodzenia przysługującemu TikTokerowi jest opłata licencyjna, płatna przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii.
- Na mocy udzielonej licencji, TikToker udziela podmiotowi zlecającemu przeprowadzenie Kampanii, niewyłącznej, 10-letniej licencji obowiązującej od dnia opublikowania pierwszego postu w ramach Kampanii, liczonej odrębnie dla każdego postu, uprawniającej do korzystania z materiałów opublikowanych w ramach Kampanii oraz z nią związanych.
- Korzystanie z materiałów będzie odbywać się w wersji elektronicznej.
- Celem korzystania z materiałów może być:
- wykorzystanie materiału w formie płatnych reklam na platformie TikTok;
- przetwarzanie, nagrywanie oraz odtwarzanie materiałów w dowolny sposób;
- włączenie materiałów udostępnionych w ramach Kampanii, do innych materiałów reklamowych tworzonych przed podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii;
- wprowadzenie materiałów do pamięci komputera lub urządzenia przenośnego, sieci komputerowej i udostępniania go w dostępnych sieciach komputerowych np. w internecie, z oznaczeniem twórcy materiału;
- publiczne odtwarzanie, wyświetlanie i emisję materiałów w telewizji naziemnej i cyfrowej;
- przekazanie materiałów osobom trzecim w celu ich przetworzenia i dostosowania do kolejnych Kampanii reklamowych;
- wykorzystanie materiałów w całości lub w dowolnie podzielonych częściach osobno lub łącznie z innymi utworami.
- Licencja obejmuje prawo do udzielania sublicencji.
X. Licencja dla Usługodawcy
- Składnikiem wynagrodzenia TikTokera jest także opłata za udzielenie licencji Usługodawcy, niewyłącznej, 10-letniej obowiązującej od dnia publikacji pierwszego postu w ramach danej Kampanii w zakresie wskazanym w pkt IX, a ponadto do publikacji na stronie internetowej informacji o przeprowadzonej Kampanii oraz osobie TikTokera, który ją stworzył.
- TikToker wyraża także zgodę na publikowanie jego wizerunku, w postaci zdjęcia profilowego z aplikacji na stronie internetowej Usługodawcy, wraz z wymienieniem jego nick’u (loginu) z aplikacji.
XI. Autorskie prawa osobiste TikTokera
- TikToker zachowuje autorskie prawa osobiste do stworzonych przez siebie materiałów, w szczególności prawo do oznaczenia go jako autora.
- Roszczenia w zakresie naruszeń autorskich praw osobistych TikTokera mogą być kierowane wyłącznie do podmiotu, który się ich dopuszcza.
- Usługodawca nie odpowiada za naruszenia dokonane przez podmioty trzecie we wskazanych w ppkt 2 zakresie.
XII. Wizerunek
- TikToker zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody każdej osoby trzeciej, której wizerunek pojawia się w materiałach służących do realizacji Kampanii.
- Zgoda wskazana w ppkt 1 winna być dostarczona Usługodawcy przed rozpoczęciem publikacji materiałów w ramach Kampanii.
- Zgoda winna obejmować wszystkie przypadki wyszczególnione w pkt X i XI.
- Usługodawca oraz podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii, nie są zobowiązani do zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich pojawiających się w materiałach dostarczonych przez TikTokera.
XIII. Zgoda TikTokera
TikToker jednoznacznie potwierdza, iż przyjął do wiadomości wszystkie informacje określone w niniejszym Regulaminie, zwłaszcza w treści IX i XII, i zobowiązuje się do ich bezwzględnego przestrzegania.
XIV. Dalsze zobowiązania TikTokera w związku z Kampanią
- TikToker zobowiązuje się do nieudzielania informacji związanych z postanowieniami umów zawartych w związku z realizacją Kampanii, w szczególności dotyczących wymagań oraz wynagrodzenia.
- TikToker zobowiązuje się nie wpływać w sposób nieorganiczny na liczbę osób obserwujących jego profil i wyświetlających materiały związane z Kampanią.
- TikToker zobowiązany jest do naprawienia szkody jaką udostępnione przez niego w ramach Kampanii materiały wyrządziły podmiotowi zlecającemu przeprowadzenie Kampanii lub Usługodawcy.
- TikToker zobowiązuje się podjąć wszelkie starania w celu zabezpieczenia (zwolnienia) podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii oraz Usługodawcy przed roszczeniami osób trzecich powstałymi na skutek działalności TikTokera lub w celu ich ograniczenia.
- TikToker ponosi wyłączną odpowiedzialność za przekazanie Usługodawcy właściwego numeru konta przeznaczonego do otrzymania wypłaty wynagrodzenia.
XV. Warunki techniczne korzystania z usług
- Użytkownik chcący korzystać z portalu, a w szczególności świadczonych za jego pośrednictwem usług, musi zapewnić we własnym zakresie hardware (np. komputer stacjonarny, laptop, tablet) z zainstalowaną przeglądarką internetową i oprogramowaniem niezbędnym do właściwego korzystania z wybranych usług oraz połączenie z siecią Internet.
- Korzystanie z wybranych usług może wymagać włączenia w przeglądarce internetowej obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi javascript, flash oraz plików cookies (tzw. ciasteczka).
XVI. Odpowiedzialność
- Administrator oświadcza, że materiały i informacje dostępne na portalu, są zbierane i redagowane z należytą starannością. Przedstawione na portalu informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
- Portal nie daje gwarancji, że treści zamieszczone w serwisie internetowym będą spełniały wymagania i oczekiwania użytkowników.
- Portal nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści poniesionych przez użytkowników w związku z korzystaniem z serwisu.
- Portal nie ponosi odpowiedzialności w związku z czasowymi ograniczeniami dostępu do świadczonych za jego pośrednictwem usług, zwłaszcza wynikającymi z przyczyn niezależnych od usługodawcy jak niepożądane działania osób trzecich.
- Usługodawca, oprócz przypadków wyraźnie wskazanych, nie udziela gwarancji na świadczone przez siebie usługi i nie gwarantuje, iż usługa będzie wolna od błędów.
- Użytkownik winien podjąć wszelkie działania w celu zabezpieczenia danych do logowania na konto na portalu przed osobami trzecimi. Portal nie odpowiada za jakiekolwiek szkody powstałe wskutek ujawnienia danych do logowania osobom trzecim.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za działania podejmowane w portalu oraz za jego pośrednictwem.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zmiany w oprogramowaniu Aplikacji, które w sposób bezpośredni lub pośredni mogą wpłynąć na realizację usługi.
- Naprawienie szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania niepieniężnego przez usługodawcę nastąpi przez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł (pięćset złotych).
XVII. Zmiana Regulaminu
- Administrator uprawniony jest do jednostronnej zmiany regulaminu w przypadku zaistnienia:
- okoliczności siły wyższej;
- zmiany obowiązujących przepisów prawa, mających znaczenie dla świadczonych za pośrednictwem portalu usług;
- zmiany sposobu świadczenia usług za pośrednictwem portalu;
- Administrator będzie informował użytkowników o każdorazowej zmianie regulaminu, a także, w określonych przypadkach, o przysługującym im prawie do odstąpienia od umowy w przypadku braku akceptacji nowego brzmienia regulaminu.
XVIII. Czas trwania umowy, zakończenie umowy
- Umowa między użytkownikiem a Administratorem zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- W przypadku chęci rozwiązania umowy, użytkownik może poinformować o tym Administratora drogą e-mailową na wskazany w portalu adres e-mail. W ciągu 72 godzin od momentu nadania ww. wiadomości e-mail, świadczenie usługi zostanie zakończone, a konto użytkownika usunięte z portalu.
- Spółka ma prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez użytkownika Regulaminu, przepisów prawa, zasad współżycia społecznego (w tym przez wykorzystywanie portalu do celów innych niż wskazanych w regulaminie) lub podania przez użytkownika nieprawdziwych danych.
- W przypadku braku akceptacji nowego brzmienia regulaminu, użytkownik może odstąpić od zawartej umowy we wskazanym przez Spółkę terminie. Uprawnienie to przysługuje wyłącznie we wskazanych przez Spółkę przypadkach.
- W przypadku przedstawienia przez użytkownika żądania usunięcia jego danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania w sposób, który uniemożliwi Spółce dalsze świadczenie usług na rzecz użytkownika, umowa zostanie rozwiązana w trybie natychmiastowym.
XIX. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie zastrzeżenia czy reklamacje, związane ze świadczeniem usług za pośrednictwem portalu, winny być kierowane do Spółki na:
- adres korespondencyjny: ul. Szafarnia 11 / F8, 80-755 Gdańsk, Polska;
- e-mail: info@fifteensecmedia.pl;
- W zgłoszeniu zastrzeżenia lub reklamacji należy wskazać dane użytkownika (firmę lub imię i nazwisko, a także adres e-mail), opisać problem i wskazać proponowany sposób jego rozwiązania.
- Spółka przedstawi odpowiedź na zastrzeżenia lub reklamacje w wybranej przez siebie formie (listownej lub e-mailowej) w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
- W przypadku braku możliwości udzielenia odpowiedzi w terminie 30 dni, Spółka poinformuje o terminie rozpoznania zgłoszenia.
XX. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.
- TikToker niniejszym oświadcza, iż zapoznał się i przyjął do wiadomości wszelkie postanowienia umów oraz Regulaminu.
- Podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii oświadcza, iż zapoznał się i przyjął do widomości wszelkie postanowienia umów oraz Regulaminu.
- Usługodawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności w celu zrealizowania postanowień umów łączących go z podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii lub z TikTokerem.
- Usługodawca pozostaje uprawniony do publikacji wizerunku TikTokera na swojej stronie internetowej w zakresie wskazanym w pkt X ppkt 2.
- Podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii wyraża dobrowolną i bezterminową zgodę na nieodpłatne wykorzystanie nazwy jego firmy oraz logo przez Usługodawcę na stronie internetowej Usługodawcy, w celu informowania o współpracy podmiotu zlecającego przeprowadzenie Kampanii i Usługodawcy, nawiązanej w chwili utworzenia przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii konta użytkownika. Przedmiotowa zgoda trwa również po zakończeniu trwania umowy między podmiotem zlecającym przeprowadzenie Kampanii i Usługodawcą, do momentu jej pisemnego odwołania przez podmiot zlecający przeprowadzenie Kampanii.
- Usługodawca jest wyłącznym właścicielem praw autorskich związanych ze swoją stroną internetową.
- Wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Spółki.
XXI. Regulamin Serwisu www.bartoszmalinowski.pl dotyczące tworzenia automatyzacji
-
- 1 Postanowienia ogólne korzystania z serwisu
1.1. Portal internetowy, dostępny pod adresem www.bartoszmalinowski.pl, udostępniany jest użytkownikom przez podmiot Fifteensec Media Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-755), ul. Szafarnia 11 / F8, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000905477, posiadający NIP 5833431502, REGON 389170025, o kapitale zakładowym 5.000 zł, który jest jego właścicielem.
1.2. Portal funkcjonuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
1.3. Portal pełni funkcję usługową.
1.4. Korzystanie z Portalu ma na celu świadczenie przez właściciela Serwisu usługi stworzenia dedykowanego rozwiązania automatyzującego. Cel ten jest realizowany zgodnie z obowiązującym prawem i przyjętymi normami społecznymi.
1.5. Niniejszy Regulamin tworzy z Polityką Prywatności oraz Polityką Cookies integralną całość. Korzystanie z Portalu przez użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez niego Regulaminu. Przed rozpoczęciem korzystania z Portalu każdy użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu i go zaakceptować.
1.6. Sprzedaż produktów odbywa się przez platformę Stripe, w ramach której realizowana jest płatność (strona zakupu). Użytkownik, podając dane na stronie zakupu, zgadza się na ich przekazanie do Stripe zgodnie z regulaminem i polityką prywatności. Te dokumenty są podlinkowane na stronie koszyka.
- 2 Przedmiot usługi
2.1. Zleceniodawca zleca, a Usługodawca podejmuje się stworzenia dedykowanego rozwiązania w celu automatyzacji procesów biznesowych, zgodnie z zamówieniem mailowym oraz ustaleniami wynikającymi z niniejszej umowy.
- 3 Warunki współpracy
3.1. Szczegóły dotyczące zakresu prac, terminów oraz wynagrodzenia zostaną ustalone na podstawie zamówienia mailowego oraz informacji dostępnych na stronie internetowej www.bartoszmalinowski.pl lub zostaną ustalone indywidualnie w zamówieniu.
3.2. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zerwania umowy do momentu dostarczenia analizy i konceptu rozwiązania. Po otrzymaniu dedykowanego konceptu, projekt uznawany jest za rozpoczęty.
- 4 Wykorzystanie nazwy i logo
4.1. Zleceniodawca wyraża dobrowolną i bezterminową zgodę na nieodpłatne wykorzystanie nazwy jego firmy oraz logo przez Usługodawcę na stronie internetowej Usługodawcy, w celu informowania o współpracy podmiotu zlecającego stworzenie dedykowanego rozwiązania do automatyzacji i Usługodawcy.
4.2. Przedmiotowa zgoda trwa również po zakończeniu trwania umowy między Zleceniodawcą a Usługodawcą, do momentu jej pisemnego odwołania przez Zleceniodawcę.
- 5 Przekazanie praw autorskich
5.1. Usługodawca przekazuje Zleceniodawcy pełne prawa autorskie do stworzonego rozwiązania oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu stworzonego rozwiązania i przekazania go Zleceniodawcy.
- 6 Postanowienia końcowe
6.1. Wszelkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6.2. Niniejsza umowa obowiązuje od daty złożenia zamówienia przez obie strony i nie ma ograniczenia czasowego.