Próbna kampania testowa z Fifteensec Media już za nami. Na pewno nie będą to ostanie działania, ponieważ już w momencie tworzenia tego wpisu szykujemy się do kompleksowej kampanii. Cały proces przygotowania pierwszej kampanii to dwa szybkie spotkania online, podczas których wspólnie ustaliśmy wszystkie cele, przebieg oraz oczekiwane rezultaty kampanii. Po około 30 minutach mieliśmy już wszystko opracowane, a kilka dni później kampania już działała pełną parą. Cała kampania była na bieżąco analizowana i otrzymaliśmy po jej zakończeniu szczegółowy raport. Co warte zauważania dostaliśmy również raporty cząstkowe, co utwierdziło nas szybciej w przekonaniu, że był to dobry wybór.

Łukasz Kamiński, Kierownik Działu Marketingu

Czym jest M’onduniq?

M’onduniq Cosmetiques Professionnel to profesjonalna marka kosmetyczna należąca do międzynarodowego konceptu Dermie Pharm, posiadającego centra badawcze i linie produkcyjne w różnych częściach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu laboratoriów badawczych, które starannie opracowują innowacyjne formuły dermokosmetyczne marka jest w stanie oferować swoim odbiorcom produkty najwyższej jakości. Więcej o ofercie i firmie znajdziesz na stronie: www.monduniq.pl.

Jaki był cel współpracy?

W styczniu 2022 r. M’onduniq rozpoczął promocję dopłat do zakupu urządzeń kosmetycznych. Pula środków do pozyskania wynosiła 650 tys. zł. Zrealizowaliśmy wtedy kampanię testową z budżetem 560 zł na TikTok Ads, w której materiały reklamowe M’onduniq zebrały 502 tys. wyświetleń, a w link kliknięto 3,4 tys. razy. W kolejnej kampanii w dniach 22.02-02.03.2022 mieliśmy pozyskać jak największą liczby leadów i kliknięć, które przekierowałyby na stronę z ofertą dopłat do 60% wartości na sprzęt kosmetyczny, z budżetem poniżej 2500 zł na TikTok Ads.

Co zaproponowaliśmy?

Kampania dotyczyła dopłat do drogiego sprzętu kosmetycznego. Im większy koszt produktu i usługi, tym trudniej sprzedać to na dynamicznej platformie. Dodatkowo, M’onduniq szczególnie zależało na kontaktach do potencjalnych klientów, dlatego stworzyliśmy kampanie Lead Generation i osobną na zwiększanie ruchu na landing page’u. W ramach kampanii wykorzystaliśmy kreacje video z oficjalnego profilu firmowego M’onduniq @monduniqofficial, co pozwoliło na zaoszczędzenie dodatkowych środków i jednocześnie wypromowało konto firmowe na TikToku. Moduł Lead Generation pozwala umieścić formularz zbierający imię, numer telefonu i adres mailowy użytkownika po kliknięciu w reklamę. Dzięki automatyzacji z wykorzystaniem Zapiera, klient w czasie rzeczywistym otrzymywał kolejne kontakty w arkuszu Google.

W kampanii wykorzystano 5 grup odbiorców. Po zrealizowaniu testów wyłoniono najlepsze i stopniowo zwiększano im budżet dzienny. Ostatecznie dwie najlepiej prosperujące grupy odpowiadały za wszystkie leady. Dotyczyły one zainteresowań w kategorii:

  • beauty, ale również comedy
  • technologii, biur kredytowych, z dodatkiem pasji do… ogrodnictwa.

Jakie wyniki osiągnęliśmy?

Kampania przyniosła M’onduniq wymierne rezultaty poszerzenia świadomości marki. 2486 zł na platformie TikTok Ads przyniosło:

  • 867 tys. wyświetleń
  • 447 tys. unikatowych odbiorców

Dodatkowo, zrealizowaliśmy cele dotyczące generowania leadów i ruchu na stronie.

  • 3,2 tys. kliknięć (0,77 zł za kliknięcie CPC)
  • 122 leady (20,37 zł za lead) i 31 dodatkowych wiadomości z prośbą o kontakt

Potencjał branży beauty na TikToku

Posłuchaj naszego 15-minutowego odcinka podcastu o tym, jak duży potencjał drzemie w promocji firm z branży beauty na TikToku.