Kampanie dla naszych marek z Fifteensec Media okazały się strzałem w 10! Jesteśmy zadowoleni zarówno z efektów, jak i z bezproblemowej współpracy. W najbliższym czasie na pewno będziemy kontynuować wspólne działania i rozszerzać ich zakres.

Marta Andruszaniec, Kierownik Działu Marketingu

Czym jest Coloris Cosmetics?

Coloris to założona w 2001 roku polska firma zajmująca się tworzeniem, rozwijaniem, produkcją i sprzedażą kosmetyków. Dzięki doświadczonemu zespołowi, który łączy pasja i zaangażowanie, stali się ekspertami  we wszystkich aspektach kreacji i produkcji produktów kosmetycznych. Ich nieustanny rozwój napędza pasja, innowacje i wiedza.

Jaki był cel współpracy?

Celem Coloris było zwiększenie ruchu na stronie produktu Lip me up!, czyli błyszczyka powiększającego usta firmy Laura Conti. Kampania na TikToku była zaplanowana na czas przedświąteczny w dniach 3-25 grudnia 2021 r. i miała zachęcić do kupna kosmetyku w ramach prezentu.

Co zaproponowaliśmy?

W ramach kampanii podjęliśmy współpracę z influencerkami kosmetycznymi @mary.mup i @arawert. Dziewczyny realizują kontent branży beauty oparty szczególnie na makijażach. Mają odpowiednio 23 tys. i 66 tys. obserwujących na swoich profilach [Aktualizacja: listopad 2022 r.]. Wśród swoich odbiorców skupiają szczególnie kobiety zainteresowane make-upem, w tym technikami nakładania makijażu, jak i użytymi kosmetykami. Poniżej dwie kreacje ze świątecznej kampanii dla Coloris:

@mary.mup #ad Czy na Twojej liście prezentów znajdzie się produkt od Laura Conti?☃️ #blyszczykpowiekszajacyusta #prezentnaświęta #adfifteensec ♬ Jingle Bells – Official Sound Studio

@arawert Znacie firmę Laura Conti👄? #adfifteensec #dc #test #powiekszanieust #balsam #blyszczyk @fifteensecmedia #lauraconti ♬ AIN’T GONNA STOP – Carol Kay

Przedstawione filmy wykorzystaliśmy w promocji na platformie TikTok Ads z budżetem 2264 zł. Skorzystaliśmy z modułu Conversion, ponieważ na stronę chcieliśmy skierować użytkowników, którzy najprawdopodobniej dodadzą produkt do koszyka.

Jakie wyniki osiągnęliśmy?

Kampania przyniosła duże korzyści na rzecz rozpoznawalności marki na TikToku:

  • 526 tys. wyświetleń,
  • 233 tys. unikatowych odbiorców,
  • 2,9 tys. kliknięć.

Dodatkowo, zrealizowaliśmy cele dotyczące konwersji rozumianej jako skierowanie szczególnie zainteresowanych odbiorców na stronę. TikTok wygenerował:

  • 91% ruchu na stronie produktu,
  • 34% wszystkich dodań do koszyka,
  • 28% zrealizowanych płatności.

Potencjał branży beauty na TikToku

O tym, jak duży potencjał drzemie w promocji firm z branży beauty na TikToku, opowiadaliśmy w naszym podcaście. Zachęcamy do wysłuchania.