Współpraca z Fifteensec Media rozszerzyła nam perspektywę o zupełnie nowy kanał – TikTok, który okazał się dla nas absolutnym zaskoczeniem. Dzięki bardzo dobrze przygotowanej kampanii ruch wygenerowany przez kampanię TikTok okazał się głównym kanałem ruchu, generując bardzo dobre wyniki CPM, CTA i CPC. Pełne uznanie dla Bartka i całego zespołu za pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy, zdecydowanie polecam!
– Mateusz Feldman, CEO Fit-Catering
Czym jest Fit-Catering?
Fit-Catering to firma dostarczająca pyszne i zbilansowane posiłki w formie diety pudełkowej. Nie uznają kompromisów w kwestii jakości, dlatego od początku istnienia marki sami założyciele są jej odbiorcami. To sprawia, że zamawiając Fit-Catering, klient wybiera to, co dla niego najlepsze. Więcej o ofercie i firmie znajdziesz na stronie: fit-catering.pl.
Jaki był cel współpracy?
Celem Fit-Catering było przetestowania TikToka, jako nowego medium do promocji swojej marki. Oczekiwali jednak konkretnych wyników. Jako wyznacznik sukcesu kampanii ustalony koszt kliknięcie CPC poniżej widełek rzędu 0,50-0,75 zł.
Co zaproponowaliśmy?
W ramach kampanii podjęliśmy współpracę z @ania.baczewska, którą obserwuje już ponad 233 tys. osób [aktualizacja: grudzień 2022]. Kontent na profilu influencerki skupia się na odżywianiu. Ania pokazuje “food booki”, tłumaczy, co jeść i jak być fit każdego dnia. Co jakiś czas prezentuje swoim odbiorcom przepisy na pyszne i proste posiłki. Poniżej kreacja, którą stworzyła dla Fit-Catering.
@ania.baczewska Dzisiaj foodbook z Fit Cateringiem #foodbook #adfifteensec @Fifteensec Media #cojem #cojemwciągudnia #dietapudełkowa ♬ Quirkle – Joss Peach
Jakie wyniki osiągnęliśmy?
Kampania przyniosła duże korzyści na rzecz rozpoznawalności marki Fit-Catering na TikToku:
- 232 tys. wyświetleń w TikTok Ads i 116 tys. wyświetleń organicznych na profilu @ania.baczewska,
- 99 tys. unikatowych odbiorców, dzięki TikTok Ads,
- 1,8 tys. kliknięć.
Celem było obniżenie kosztu kliknięcie CPC poniżej 0,50-0,75 zł. Wynik ten poprawiliśmy ponad 2-krotnie.
- 0,31 zł wyniósł koszt kliknięcia CPC
Dodatkowo, działania przyniosły efekt poszerzający świadomość marki. Dotarcie do 232 tys. osób osiągnięto przy koszcie:
- CPM = 2,41 zł (koszt 1 tys. wyświetleń)
Blisko 13 tys. razy reklamę wyświetlono w conajmniej 50%, co sugeruje szczególnego zainteresowanie kreacją i zbudowało niemałą bazę do kampanii retargetingowej.