Czym jest Loopy’s World?
Loopy’s World to największy w Polsce plac zabaw, czynny cały rok. Zapewnia dzieciom i całym rodzinom rozrywkę, mnóstwo atrakcji, miłą atmosferę, profesjonalną obsługę, a przy tym aktywność fizyczną. Więcej o ofercie i firmie znajdziesz na stronie: loopys.pl.
Jaki był cel współpracy?
Celem Loopy’s World było zwiększenie sprzedaży wejściówek podczas ferii zimowych w Gdańsku i Wrocławiu. W tym celu mieliśmy zrealizować kampanię z wykorzystaniem generowania leadów, zwiększającą ruch na stronie zakupowej i retargeting. Loopy’s wybrało 6 pakietów “Na raz” (bez retargetingu).
Co zaproponowaliśmy?
W ramach kampanii wykorzystaliśmy kreacje video Loopy’s World i dodatkowo podjęliśmy współpracę z @poznajtrojmiasto i @miejscawewroclawiu – lokalnymi twórcami, pokazującymi najciekawsze miejsca w Gdańsku i Wrocławiu. Dzięki temu, mogliśmy zwiększać organiczne wyniki obok działań na platformie TikTok Ads. Tak wyglądały kreacje stworzone dla Loopy’s World:
@miejscawewroclawiu Największy w Polsce plac zabaw @Loopy’s World Wrocław 🥳 Bawilibyście się?😁 #miejscawewroclawiu #wrocław #współpracapłatna #adfifteensec
@poznajtrojmiasto Wejdź na stronę i kup bilet do LOOPYS dla swojego dziecka #gdańsk #trójmiasto #miejscadladzieci #adfifteensec @loopysworldgdansk
Te i inne kreacje wykorzystaliśmy w promocji na platformie TikTok Ads z łącznym budżetem 3920 zł (3 kampanie dla Gdańska, 3 dla Wrocławia i 1 retargetingowa). Skorzystaliśmy z modułów Traffic, Conversion i Lead Generation. Dwa pierwsze umożliwiły nam kierowanie ruchu na stronę sprzedażową. Generowanie leadów poprzez uzupełnienie formularza (imię, numer telefonu i adres mailowy użytkownika) po kliknięciu w reklamę zautomatyzowaliśmy z wykorzystaniem Zapiera – klient w czasie rzeczywistym otrzymywał kolejne kontakty w arkuszu Google.
Jakie wyniki osiągnęliśmy?
W kampanii realizowanej dla gdańskiego Loopy’s World:
- 2 razy zwiększyliśmy ruch na stronie www,
- 750 tys. unikatowych odbiorców obejrzało reklamę,
- ponad 900 użytkowników TikTok przekierował na stronę zakupową.
Więcej przeczytasz w szczegółowym RAPORCIE.
W kampanii realizowanej dla wrocławskiego Loop’s World:
- ponad 5 tys. razy kliknięto w link CTA (call to action) na reklamie,
- 1,2 mln razy wyświetlono kreacje video,
- ok. 1300 użytkowników TikTok przekierował na stronę zakupową.
Więcej przeczytasz w szczegółowym RAPORCIE.
W kampanii retargetingowej z budżetem 560 zł w TikTok Ads:
- +69,5% wzrósł ruch na stronie www względem okresu spoza kampanii,
- +105% wzrosła liczba wejść do zakupu biletów względem okresu spoza kampanii,
- ponad 220 tys. razy wyświetlono kreacje video.
Więcej przeczytasz w szczegółowym RAPORCIE.